Author Archives: agi

αντικειμενοστρεφείς μπάρες

Στο προηγούμενο άρθρο για το παιχνίδι “Κινούμενες μπάρες” των μαθητών της Ελληνογαλλικής σχολής, με κύριο θέμα τη μεταφορά του παιχνιδιού από το Scratch στην Processing, χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο του διαδικαστικού προγραμματισμού. Στο άρθρο αυτό δίνουμε τα βασικά σημεία της υλοποίησης με αντικειμενοστρεφή σχεδίαση.

Αναρτήθηκε στο γενικά | Ετικέτες: , , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

από το scratch στην processing

Από το Scratch… Τα παιδιά της Ελληνογαλλικής σχολής δημιούργησαν πολύ ωραία παιχνίδια κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με το Scratch. Ένα από αυτά είναι οι Κινούμενες μπάρες. Δείτε το εδώ και παίξτε αν θέλετε επίσης! Αν δούμε τον κώδικα του Σεναρίου, για κάθε μία από τις μπάρες χρησιμοποιείται ένας βρόχος τύπου “για πάντα”, και […]

Αναρτήθηκε στο eschool+ | Ετικέτες: , , , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

kodu: η μάχη του Μαραθώνα

Screen013

  Τη 12η του Σεπτέμβρη του 490 π.Χ ο Μιλτιάδης πρόσταξε τους Αθηναίους και τους συμμάχους τους, τους Πλαταιείς να κινηθούν κατά του εχθρού στην πεδιάδα του Μαραθώνα. Οι “τρελλοί” – όπως τους αποκάλεσαν εκείνη τη στιγμή οι αντίπαλοί τους – έκαναν έφοδο και επιτέθηκαν στους Πέρσες. Με μια στρατηγική κίνηση που έχει μείνει στην […]

Αναρτήθηκε στο eschool+ | Ετικέτες: , , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

το ρομποτάκι

Στο πολύ χρήσιμο CS unplugged το τελευταίο κεφάλαιο (marching orders) στοχεύει στην εισαγωγή των εννοιών της γλώσσας, των εντολών της και του προγραμματισμού. Η πρόταση που ακολουθεί είναι μία παραλλαγή της παραπάνω δραστηριότητας σε συνδυασμό με ένα ρομπότ – που όλοι θέλουν να κάνουν στην τάξη με ενδιφέροντα αποτελέσματα ανάλογα με την εφευρετικότητα των παιδιών […]

Αναρτήθηκε στο Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

νοητικοί χάρτες + eschoolplus

η εννοιολογική χαρτογράφηση (wikipedia:conceptmap) περιλαμβάνεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του υπουργείου για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΕΑΕΠ) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα για τις τάξεις Γ και Δ ανήκει στην κατηγορία «Οργανώνω και ταξινομώ με εννοιλογικούς χάρτες», όπου ο χάρτης χρησιμοποιείται για την καταγραφή και την οπτικοποίηση της συλλεγμένης (;) πληροφορίας, όπως επίσης και […]

Αναρτήθηκε στο Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

ιστοεξερευνήσεις

οι ιστοεξερευνήσεις (wikipedia:webquest) είναι ένα σύγχρονο διαθεματικό εργαλείο το οποίο συνδυάζει την οργανωμένη αναζήτηση και χρήση της πληροφορίας, την κριτική σκέψη, τις νέες τεχνολογίες και την ομαδικότητα: Οι μαθητές χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό υπολογιστή σε ομάδες, καλούνται να αναζητήσουν συγκεκριμένη πληροφορία…

Αναρτήθηκε στο Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει

εξασκητής #1 – έκδοση βήτα

Καλησπέρα, έχουμε τον εξασκητή μας πλέον σε έκδοση βήτα. Ενα βήμα πριν το τελικό οκ. Περιλαμβάνει τις τέσσερις πράξεις και εξισώσεις του άγνωστου Χ στις τέσσερις πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιαμό και διαίρεση). Ο στόχος είναι σε περιορισμένο χρόνο να φέρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. 10 δευτερόλεπτα για κάθε προσπάθεια και 10 προσπάθειες σύνολο σε κάθε δέσμη […]

Αναρτήθηκε στο Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Τα σχόλια έχουν κλείσει